[Koalicja-l] Audycja, podkast tworzona przez KOED

Borys Kozielski boryskozielski w wikiradio.org
Czw, 28 Sie 2014, 22:10:08 CEST

Może jeszcze się ktoś zgłosi?
http://doodle.com/kbsmtipqntx7cmxt
Głosowanie na temat terminu zamykamy w sobotę po 21.
Na razie w grę wchodzi 1 i 2 września godz. 18:00 ze wskazaniem na 2
września.
Notatki do audycji dostępne są na stronie:
http://goo.gl/4OANce
lub tu:
http://etherpad.wikimedia.org/p/Audycja_KOED
Pozdrowienia