[Koalicja-l] Audycja, podkast tworzona przez KOED

Borys Kozielski boryskozielski w wikiradio.org
Śro, 27 Sie 2014, 17:38:43 CEST

Zgodnie z wynikami z doodle audycja będzie nagrana i opublikowana 1 lub 2
września o godzinie 18. Jeśli jeszcze ktoś chce wziąć udział to proszę o
dopisanie się.
Tematem wiodącym będzie rozpoczęcie roku szkolnego, kwestie związane z
e-podręcznikami, Elementarzem, jego otwartością, prawami autorskimi.
W studiu spotkam się z Michałem Woźniakiem i przez hangout w rozmowie
uczestniczył będzie Tomasz Ganicz.
Możliwe, że uda się zaprosić gościa z MEN, sugestie mile widziane.
Notatki do audycji dostępne są na stronie:
http://goo.gl/4OANce
lub tu:
http://etherpad.wikimedia.org/p/Audycja_KOED
Pozdrowienia