[Koalicja-l] Audycja, podkast tworzona przez KOED

Borys Kozielski boryskozielski w wikiradio.org
Wto, 26 Sie 2014, 00:04:26 CEST

Chyba musimy przyspieszyć pierwszą audycję.
Będzie miała charakter w większości organizacyjny, ale termin rozpoczęcia
roku szkolnego nie zostanie przesunięty :) więc oczywiście nie sposób
pominąć związane z tym nowe wyzwania dla rodziców i nauczycieli.
Proponuję następujące terminy (proszę o zapisywanie się)
http://doodle.com/kbsmtipqntx7cmxt
Na liście tematów znalazły się już:

   - Problemy z Elementarzem (idealnie by było na 1 września to zrobić) -
   czyli o samym elementarzu i jego niby-otwartości, potem o tym co się dzieje
   w tej chwili w szkołach  (jest silny opór nauczycieli) i potem o  programie
   "E-podręczniki" - czy ma szansę stać się przełomem za rok, czy też nadzieje
   się na podobne rafy.
   - Trwają prace nad Planem Wdrożenia Otwartego Dostępu do Treści
   Naukowych w Polsce
   - Wywiad z wiceministrem kultury na temat poszerzenia dozwolonego użytku
   w sieci.
   - Fundacja Wikimedia akceptuje dotacje w Bitcoinach
   - e-Booki bez DRM sprzedają się dwa razy lepiej
   - Wyspiarze zwariowali? Wielka Brytania znosi kary za piractwo
   - Zastraszanie to nie ochrona twórców! List otwarty do NRA ws. copyright
   trollingu
   - Raumrot – od zawodowego fotografa
   - Otwarta nauka w Polsce 2014. Diagnoza
   - Jest społeczny konflikt o prawa autorskie. Zobacz grafikę, która go
   opisuje
   - Wszyscy chcą być PINK czyli o tym, czy kolor różowy może być znakiem
   towarowym
   - Małpa zrobiła sobie zdjęcie. Kto ma prawa autorskie do fotografii? (wg
   usa zdjęcia takie nie podlegają ochronie)

Linki do edycji:
http://goo.gl/4OANce
lub tu:
http://etherpad.wikimedia.org/p/Audycja_KOED

Uczestnicy ostatecznie zdecydują jakie tematy poruszymy.
Gdyby ktoś chciał się połączyć przez hangout to proszę o informację w
komentarzu do Doodle.
Pozdrawiam

tel. 602218851
Fundacja "Otwórz się"