[Koalicja-l] Audycja, podkast tworzona przez KOED

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Śro, 20 Sie 2014, 15:48:03 CEST

Cześć,

Dnia wtorek, 19 sierpnia 2014 01:10:41 Borys Kozielski pisze:
> Jasne, że czytałem. Wersję z przed kilku lat. Postanowiłem nie brać tego na
> poważnie. Gdyby brać takie zapisy na poważnie to nie za bardzo mógłbym się
> ruszyć z domu.

E tam. Ja uważam, że należy czytać, brać na poważnie, i używać narzędzi, które
promują otwartość i nie robią problemów. Mamy takie. :)

> A jakie są warunki użycia padów na Nowoczesnej Polsce i tych
> pozostałych?

Takie, jak FNP i pozostali ustalą. Jeżeli chodzi o pad FWiOO, niniejszym
informuję, że nie śledzimy, nie zbieramy danych, nie wykorzystujemy zawartości
padów, nie czytamy padów założonych u nas, do których nie zostaliśmy explicite
zaproszeni, zastrzegamy sobie tylko prawo kasowania nieużywanych padów (co
jeszcze nie nastąpiło, ale kiedyś poczyscić trzeba będzie).

> Temat do audycji jak znalazł :)

Absolutnie tak! Wchodzę w to jak masło!

> Tekst ze strony projektu można sobie dowolnie skopiować gdziekolwiek :) bo
> jest publicznie dostępny i nie trzeba się nawet logować, żeby go zobaczyć.
> Jakoś nie boję się utraty własności intelektualnej, czy wykorzystania przez
> Google tego projektu.
> Może być tu?
> http://etherpad.wikimedia.org/p/Audycja_KOED

Pysznie, dzięki serdeczne za zrozumienie. :)

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania