[Koalicja-l] Audycja, podkast tworzona przez KOED

Borys Kozielski boryskozielski w wikiradio.org
Śro, 20 Sie 2014, 15:38:21 CEST

Fajnie. Zbiera nam się po woli ekipa. Wkrótce więcej informacji. Nadal
czekam na zgłoszenia chętnych do udziału.
Pozdrowienia

tel. 602218851
Fundacja "Otwórz się"
http://otworzsie.org.pl