[Koalicja-l] Audycja, podkast tworzona przez KOED

Borys Kozielski fundacja w otworzsie.org.pl
Wto, 19 Sie 2014, 01:10:41 CEST

Jasne, że czytałem. Wersję z przed kilku lat. Postanowiłem nie brać tego na
poważnie. Gdyby brać takie zapisy na poważnie to nie za bardzo mógłbym się
ruszyć z domu. A jakie są warunki użycia padów na Nowoczesnej Polsce i tych
pozostałych?
Temat do audycji jak znalazł :)
Tekst ze strony projektu można sobie dowolnie skopiować gdziekolwiek :) bo
jest publicznie dostępny i nie trzeba się nawet logować, żeby go zobaczyć.
Jakoś nie boję się utraty własności intelektualnej, czy wykorzystania przez
Google tego projektu.
Może być tu?
http://etherpad.wikimedia.org/p/Audycja_KOED
Pozdrowienia