[Koalicja-l] Audycja, podkast tworzona przez KOED

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 18 Sie 2014, 23:58:55 CEST

Borys, a przeczytałeś te warunki? ;-)

A tak serio, może warto by zrobić audycję o kwestiach prywatności,
regulaminów usług i praktyk różnych firm w tym zakresie? Świadomość "w
narodzie" tego tematu jest słaba, a ma on też związek z praktykami
stosowanym w polskiej edukacji (chociażby kwestia Librusa), co
pokazuje chociażby i ten wątek.

Uzależniony od gmaila,