[Koalicja-l] czasopisma na UMK po nowemu

Krzysztof Lityński krzysztof w bibliosfera.net
Czw, 28 Mar 2013, 15:27:07 CET

2013/3/28 Tomasz Ganicz <polimerek w gmail.com>

> Ze strony głównej tego serwisu jest w menu "zarejestruj", ale jak się
> tam kliknie na dowolne czasopismo, to jest tam informacja, że
> "czasopismo nie prowadzi aktualnie rejestracji". W tym serwisie jak na
> razie nie ma nawet możliwości przeczytania ogólnego opisu żadnego z
> czasopism. Na OJS to działa - ktoś chyba przesadził z ustawieniem
> zasad dostępu.

Dzięki, faktycznie nie zauważyłem linku w menu głównym.
Znalazłem czasopismo z otwartą rejestracją:

http://wydawnictwoumk.pl/czasopisma/index.php/szhf/user/register

-- formularz ma ok. 25 pól. ;)

A to docelowo będzie open access (bez logowania)?

--
Pozdrawiam,
Krzysztof Lityński