[Koalicja-l] ceny oprogramowania bibliotecznego - dobry przykład racjonalnosci stosowania otwartego oprogramowania

FWiOO Adam Jurkiewicz adam.jurkiewicz w fwioo.pl
Czw, 14 Mar 2013, 11:44:22 CET

Dnia 2013-03-14, czw o godzinie 11:31 +0100, Tomasz Ganicz pisze:

> Zwłaszcza, że jest kilkanaście gotowych systemów bibliotecznych
> open-sourcowych. Pewnie wystarczyłoby skompiować co z nich jest
> potrzebne w typowej polskiej bibliotece publicznej, przetłumaczyć
> interfejs i by było. Myślę, że głównym kosztem tutaj może być
> konieczność stworzenia zespołu zapewniającego stałe wsparcie
> techniczne - ew, by była oferta - soft za darmo na wolnej licencji +
> dla chętnych abonament na wsparcie techniczne. Od nowa tego w sumie
> pisać nie ma nawet potrzeby.

+1 - tak zapewne...
 Ale do tego trzeba woli i chęci - głównie politycznej, niestety.

--
Adam Jurkiewicz
Wolontariusz Fundacji Wolnego i Otwartego Oprogramowania