[Koalicja-l] ceny oprogramowania bibliotecznego - dobry przykład racjonalnosci stosowania otwartego oprogramowania

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Czw, 14 Mar 2013, 09:35:22 CET

Dnia czwartek, 14 marca 2013 o 09:28:02 Alek Tarkowski napisał(a):
> Witajcie,
>
> w dzisiejszej GW tekst o aferze wokół bibliotek szkolnych:
> http://wyborcza.pl/1,76842,13549988,Walka_o_biblioteki_i_interes.ht
> ml
>
> a w nim ciekawy watek poboczny:
>
> "Protest przeciw łączeniu bibliotek popiera również producent MOL,
> firma z Gdyni. Sprzedaje oprogramowanie do 8 tys. bibliotek,
> placówki płacą abonament w zależności od wielkości od 250 do 950
> zł rocznie. Wasilewski przyznaje, że podczas łączenia bibliotek we
> Wrocławiu
> [...]

Dokładnie tak. Widzimy to wszędzie - samorządy, szkoły, i tak dalej.
Wszędzie jest bardzo podobna sytuacja. Problemem cały czas jest brak
wiedzy urzędników, problem z dotarciem z informacją, trudność
przebijania się przez biurokrację.

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania