[Koalicja-l] Marciszuk w GW o otwartości

Jacek Zadrożny jacek.zadrozny w post.pl
Czw, 7 Mar 2013, 12:36:03 CET

Moja szersza refleksja jest taka, że parę lat temu podobne
pomieszanie z poplątaniem można było przeczytać o wolnym
oprogramowaniu. Dziś już raczej tego się nie spotyka. Może zatem
po prostu to ignorować?

> Po pierwsze zapewniam. że do dziś się spotyka. Niestety.
> JZ: Potwierdzam. Na spotkaniu w MRR na temat programu operacyjnego Cyfrowa Polska słyszałem rzeczy o OS, w które trudno było mi uwierzyć. Na przykład, że OS zabija konkurencję oraz że takie projekty są porzucane, w odróżnieniu od komercyjnych.
Jacek