[Koalicja-l] Marciszuk w GW o otwartości

Krzysztof Siewicz siewi w interia.pl
Czw, 7 Mar 2013, 11:44:36 CET

Cześć!

Pomieszania z poplątaniem jest tam więcej, m.in. "otwartość jako
korzystanie z iPada".

Moją uwagę zwrócił też fragment, w którym p. Marciszuk nie rozumie
zarzutów o etatyzm. Publiczne finansowanie wydawców podręczników dobrze
wpisuje się w zacytowaną przez niego definicję etatyzmu i może warto
byłoby to wyeksponować w ewentualnej odpowiedzi.

Warto byłoby też wyjaśnić ten zarzut o dążeniu do zastąpienia wydawców
komercyjnych państwowym super-wydawnictwem.

Moja szersza refleksja jest taka, że parę lat temu podobne pomieszanie z
poplątaniem można było przeczytać o wolnym oprogramowaniu. Dziś już
raczej tego się nie spotyka. Może zatem po prostu to ignorować?

Pozdrawiam,
KS