[Koalicja-l] dajcie to do wszystkich portali, jakie mamy

Alicja Pacewicz alicja.pacewicz w ceo.org.pl
Pon, 29 Lip 2013, 14:48:33 CEST

my też wrzucimy

Alicja Pacewicz
Dyrektor ds. programów i wydawnictw/Director for Programs and Resources
Centrum Edukacji Obywatelskiej/Center for Citizenship Education
ul. Noakowskiego 10/5
00-666 Warszawa/Warsaw
+48 226581468

W dniu 26 lipca 2013 09:28 użytkownik Bożena Bednarek-Michalska <
b.michalska w bu.uni.torun.pl> napisał:

> masz racje, juz dodaje
>
> Cytowanie Grodecka Karolina <karolinagrodecka w gmail.com>:
>
>  Dodałam do KOED. Warto to także umieścić w kalendarium Open Access na rok

>>> ul. Gagarina 13