[Koalicja-l] dajcie to do wszystkich portali, jakie mamy

Alek Tarkowski atarkowski w centrumcyfrowe.pl
Pią, 26 Lip 2013, 08:36:30 CEST

to świetny news! cieszy mnie też poparcie wprost dla zielonego OA, w kontrze do preferowanego rzekomo przez MInisterstwo (choć nie wyrażonego nigdy wprost) poparcia dla złotego OA.

a jednocześnie mam niedosyt, bo aż by się prosiło, żeby PAN ogłosił politykę otwartości wprost, a nie 'wolę współpracy", "wsparcie" i powołanie zespołu wdrażającego zasady. mam tylko nadzieję, że Zespół po powołaniu podejmie szybko taką decyzję.

pozdrowienia,

Alek