[Koalicja-l] Dostępny e-podręcznik - poradnik jak tworzyć

FWiOO Adam Jurkiewicz adam.jurkiewicz w fwioo.pl
Czw, 11 Lip 2013, 08:58:56 CEST

Dnia 2013-07-11, czw o godzinie 08:39 +0200, Jacek Zadrożny pisze:
> JZ: Bo tak - niestety - właściwie jest. Coś tam się dzieje w środowisku
> tworzącym Linuksa, ale to wciąż jest ogromna różnica. Co pewien czas

Bałem się usłyszeć takie słowa... Ale przyjmuję w pełni - co oznacza
tylko tyle, że dla przyszłych magistrów informatyki, którzy szukają
tematów pracy magisterskiej, jest bardzo dużo możliwości...

Więc na razie niestety - jeśli WCAG - to tylko zamknięte systemy. No
cóż, trzeba z tym żyć i starać się to zmienić na przyszłość...

--
Adam Jurkiewicz
Wolontariusz Fundacji Wolnego i Otwartego Oprogramowania