[Koalicja-l] Dostępny e-podręcznik - poradnik jak tworzyć

Jacek Zadrożny jacek.zadrozny w post.pl
Czw, 11 Lip 2013, 08:39:17 CEST

W dniu 2013-07-10 22:39, FWiOO Adam Jurkiewicz pisze:

> Czytałem ten dokument. Szkoda, że nie ma ani słowa o Wolnym i Otwartym
> Oprogramowaniu, a tylko Windows i MAc OS.
> To tak wygląda, jakby tylko te systemy były dobre.
JZ: Bo tak - niestety - właściwie jest. Coś tam się dzieje w środowisku
tworzącym Linuksa, ale to wciąż jest ogromna różnica. Co pewien czas
sprawdzam postępy i wracam do Windows, bo na Linuksie, a nawet na
specjalnie spreparowanym Vinuksie, nie jestem w stanie efektywnie
pracować. Za to na Win używam oprogramowania FOSS i często to
podkreślam. Moim podstawowym programem jest NVDA, a oprócz tegoPandoc,
Firefox, Thunderbird i kilka innych.

> No, ale cóż.... życie. I moje 2 grosze w temacie. Poza tym ciekawy i
> fajny dokument.
JZ: Podziękował:)