[Koalicja-l] Dostępny e-podręcznik - poradnik jak tworzyć

Robert Partyka bobson w bobson.pl
Czw, 11 Lip 2013, 07:09:23 CEST

Witajcie,

Jako, że to zdaje się mój pierwszy post na listę, to się przywitam i
przedstawię.
Jestem Robert, zwany tez BoBsoNem. Na co dzień wiceprezes Polskiej Grupy
Użytkowników Linuxa - PLUG, a także prywatny przedsiębiorca / programista.

W dniu 10.07.2013 22:39, FWiOO Adam Jurkiewicz pisze:
> Czytałem ten dokument. Szkoda, że nie ma ani słowa o Wolnym i Otwartym
> Oprogramowaniu, a tylko Windows i MAc OS.
> To tak wygląda, jakby tylko te systemy były dobre.
>
> No, ale cóż.... życie. I moje 2 grosze w temacie. Poza tym ciekawy i
> fajny dokument.
Adamie - to przygotuj diffa, który będzie zawierał brakujący tekst o
wioo i im go wyślij :) Kompetencje masz.

pozdrawiam,
Robert