[Koalicja-l] Szerokie Porozumienie na rzecz Umiejętności Cyfrowych w Polsce

Marcin Polak marcin.j.polak w gmail.com
Pią, 5 Lip 2013, 13:49:41 CEST

A mnie interesuje, na ile wcześniej Alek Tarkowski i Jarek Lipszyc
wiedzieli o tej inicjatywie. Wkurza mnie, że nawet ważne pomysły i idee
("kształcenie cyfrowych umiejetności") nagina się do marketingu
politycznego i odnosi do działań polityków, a nie do rzeczywistych działań
edukacyjnych, które faktycznie mają miejsce w szkołach i organizacjach
pozarządowych.

Marcin Polak

W dniu 5 lipca 2013 13:27 użytkownik Bożena Bednarek-Michalska <
b.michalska w bu.uni.torun.pl> napisał:

> kompenetecje cyfrowe poprawiac powinna szkola, a dla starszych biblioteki,
> ju to zreszta robia

>>> obywatelskie---kapital-spo<http://www.prezydent.pl/dialog/fdp/spoleczenstwo-obywatelskie---kapital-spo>
>>> leczny-/aktualnosci/art,18,**szerokie-porozumienie-na-**
>>> rzecz-umiejetnosci-cyfr