[Koalicja-l] Prośba o wsparcie projektów innowacyjnych od Krajowej Instytucji Wspomagającej

Rafał Brzychcy rafal.brzychcy w fwioo.pl
Pią, 26 Paź 2012, 16:25:32 CEST

Witajcie,

Krajowa Instytucja Wspomagająca (KIW) stara się pomóc innowacyjnym
projektom edukacyjnym (w ramach których opracowuje się programy
nauczania) w upowszechnianiu i włączaniu do nurtu polityki ich
produktów. Programy tworzą różne instytucje.
Prośba od koordynatora Krajowej Sieci Tematycznej EiSW, p. Dariusza, aby
z życzliwością odbierać maile od realizujących wspomniane projekty i w
miarę możliwości wspomóc ich w zakresie właśnie upowszechniania i włączania.
Pozwoliłem sobie p. Dariuszowi polecić KOED jako możliwy kanał promocji
ciekawych, mam nadzieję otwartych, inicjatyw edukacyjnych.

Pozdrawiam,
Rafał Brzychcy
FWiOO.

-- Treść oryginalnej wiadomości --