[Koalicja-l] Międzynarodówka KOED

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 15 Paź 2012, 22:30:49 CEST

W dniu 15 października 2012 21:54 użytkownik Michał 'rysiek' Woźniak
<rysiek w fwioo.pl> napisał:

> I myślę, że to jest wystarczająco dobry powód.

Na pewno trzeba by to zbudować na bazie organizacji, które już
istnieją i mają charakter (przynajmniej deklaratywnie) globalny. Do
takich na tą chwilę bym zaliczył:

*Creative Commons (które na trochę oddziałów lokalnych po świecie) -
CC ma jednak szersze aspiracje niż tylko treści edukacyjne

http://wiki.creativecommons.org/CC_Affiliate_Network

*Wikimedia Foundation i jej lokalni partnerzy:

http://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_chapters

i ew. w jakimś sensie Mozzilla Foundation i OpenStreetMap Foundation...

Jakieś inne jeszcze?