[Koalicja-l] Międzynarodówka KOED

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 15 Paź 2012, 21:50:29 CEST

W dniu 15 października 2012 19:32 użytkownik Michał 'rysiek' Woźniak
<rysiek w fwioo.pl> napisał:
> Hej,
>
> Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie pomysł zrobienia
> "międzynarodowego" KOEDu. Co sądzicie o takim pomyśle? Ktoś już o tym
> myślał?

Niby zalążkiem czegoś takiego miała być deklaracja kapsztadzka:

http://www.capetowndeclaration.org/

ale żadna organizacja jako taka z tego nie powstała. Inna sprawa co
właściwie taka organizacja miałaby robić. Na szybko przychodzi mi do
głowy tylko ew. organizowanie dorocznej mega-konferencji
otwartościowo-edukacyjnej i ew. koordynacja lobowania w instytucjach
globalnych typu ONZ i WIPO?