[Koalicja-l] Konferencja o edukacji medialnej - ciekawa.

Ewa Rozkosz ewarozkosz w gmail.com
Pon, 1 Paź 2012, 21:48:23 CEST

Czuje się wywołana do tablicy, jako koordynatorka konferencji... Faktycznie
w toku przygotowań nie pomyślałam aby wysłać info bezpośrednio na listę
KOEDu.

Informuję, że w drugim dniu konferencji planujemy transmisję na żywo,
poprzez stronę: http://www.sbp.pl/eim2012/artykul/?cid=6314&prev=708
Część wystąpień będzie nagrywana. Postaramy się opublikować je na vimeo (na
wolnej licencji).

Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzenia naszej strony:
www.sbp.pl/eim2012

Ewa Rozkosz
Przewodnicząca Komisji ds. Edukacji Informacyjnej (SBP)