[Koalicja-l] Hackerspace na Śląsku i nie tylko

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Czw, 29 Lis 2012, 10:01:57 CET

Dnia czwartek, 29 listopada 2012 o 08:26:35 Tomasz Ganicz napisał(a):
> Hej,
>
> Pojawiła się w środowisku OpenStreetMap idea zorganizowania tzw.
> hackerspace na Śląsku. Dla tych co nie wiedzą: hackerspace to
> specyficzny lokal, w którym jest bezpłatna sieć i dużo wtyczek do
> prądu oraz wygodne stoły + coś do jedzenia i picia. Jest to miejsce
> gdzie mogą spotykać się "nerdy" z różnych środowisk i coś wspólnie
> tworzyć, rozwijać, dzielić się ideami. Przykładem czegoś takiego
> jest np. klub C-Base w Berlinie. Jest nawet wiki poświęcone
> opisywaniu takich miejsc:
>
> http://hackerspaces.org/wiki/Hackerspaces

> [...]

Dodajmy, że Hackerspace Warszawski ma jeszcze przyjemność hostować
listy kilku innych projektów hakerspejsów w Polsce:

 - Trójmiasto
   https://lists.hackerspace.pl/mailman/listinfo/3m

 - Wrocław
   https://lists.hackerspace.pl/mailman/listinfo/wro

 - ogólna lista polskich hakerspejsów
   https://lists.hackerspace.pl/mailman/listinfo/general

Jakby potrzebna była lista dla kolejnego hakerspejsowego projektu,
dajcie znać (albo mi, albo na listę general), i dodamy.

Zapraszamy serdecznie. :)

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania