[Koalicja-l] ODP: Re: Kryteria Interkl w sy

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Pon, 19 Lis 2012, 13:13:28 CET

Dnia piątek, 16 listopada 2012 o 15:30:10 Michał 'rysiek' Woźniak
napisał(a):

> Nie.
>
> Już to zrobiłem. ;)
> http://pad.nowoczesnapolska.org.pl/p/kryteria-interklasa

Słuchajcie, czy są uwagi do tych proponowanych kryteriów (pad
powyżej), czy mogę już puszczać do Interklasy?

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania