[Koalicja-l] ODP: Re: Czas na wolność w edukacji

Rafał Brzychcy rafal.brzychcy w fwioo.pl
Pon, 19 Lis 2012, 09:49:38 CET

Tu bez logowania :)
http://www.fwioo.pl/article/268/czas-na-wolnosc-w-edukacji/
R.

Rafał BrzychcyBożena Bednarek-Michalska <b.michalska w bu.uni.torun.pl> napisał(a):ja nie przeczytam, bo kaza mi sie logowac, a ja nie che sie logowac do
kolejnych serwisow i podawac swoich danych

Zachęcamy do lektury:

Musisz być zalogowany w serwisie aby móc zobaczyć tą treść.