[Koalicja-l] FWD: Prawa nauczycieli do materiałów Cyforwej Szkoły

bilusz bilusz w poczta.onet.pl
Nie, 18 Lis 2012, 20:23:17 CET

Może przeformułuję pytanie.

Wyjaśniam skąd moje moje wątpliwości:
Na stronie MEN można przeczytać, że "przygotowanie materiałów merytorycznych i szkoleniowych wspomagających nauczycieli w stosowaniu TIK" odpowiedzialny jest ORE.
http://www.cyfrowaszkola.men.gov.pl/index.php/pytania-i-odpowiedzi/najczesciej-zadawane-pytania/86-czy-w-ramach-tego-programu-zaplanowane-sa-srodki-na-doskonalenie-nauczycieli-w-zakresie-korzystania-z-tik
Jak wiemy, ORE zleciło to zadanie CEO.
CEO natomiast ma zamiar materiały te pozyskać od samych nauczycieli objętych szkoleniem.
Ministerstwo zapewnia, że " że zasoby edukacyjne tworzone w ramach projektów realizowanych w Priorytecie III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 będą miały charakter otwarty"
Jakie jest stanowisko KOED w sprawie praw autorskich nauczycieli do materiałów, które będą tworzyli w ramach programu Cyfrowa Szkoła?

Będę wdzięczna za odpowiedź

Agnieszka Bilska