[Koalicja-l] ODP: Fwd: Otwarty dostęp do publikacji naukowych - kwestie prawne

Grodecka Karolina karolinagrodecka w gmail.com
Pią, 16 Lis 2012, 16:00:25 CET

Gratuluję! Już umieściłam informacje na stronie KOED.
http://koed.org.pl/blog/2012/11/16/otwarty-dostep-do-publikacji-naukowych-kwestie-prawne/