[Koalicja-l] ODP: Re: Kryteria Interkl w sy

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Pią, 16 Lis 2012, 15:30:10 CET

Dnia piątek, 16 listopada 2012 o 14:29:03 Jaroslaw Lipszyc napisał(a):

> OK. Ty to zrobisz?

Nie.

Już to zrobiłem. ;)
http://pad.nowoczesnapolska.org.pl/p/kryteria-interklasa

To są rzecz jasna propozycje, czekam na Wasze uwagi i zmiany, a jak
będziemy zadowoleni z brzmienia całości - puszczam do Alka z
Interkl w sy.

Puściłem też wewnętrznie u nas, więc nie zdziwcie się, jak nagle
pojawi się 10 osób na padzie.

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania