[Koalicja-l] Szkolenia e-nauczyciel

Alicja Pacewicz alicja.pacewicz w ceo.org.pl
Pią, 16 Lis 2012, 12:21:51 CET

Dziękuję w imieniu własnym i CEO za deklarację wsparcia programu przez
KOED.
Wiem, że koordynatorzy z Cyfrowej Szkoły nawiązali kontakt z Krzysztofem
Siewiczem.
Otwarta dyskusja jest potrzebna i może być bardzo użyteczna, zwłaszcza że
E-nauczyciel znajduje się w fazie startowej.
Rekomendacje do programu to dobry pomysł. Podobnie jak robocze spotkanie w
tej sprawie.

Wysyłam to także do Jacka Strzemiecznego i Antoniny Rysiewicz z CS.

AP