[Koalicja-l] Szkolenia e-nauczyciel

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pią, 16 Lis 2012, 12:18:21 CET

W dniu 16 listopada 2012 11:03 użytkownik Michał 'rysiek' Woźniak
<rysiek w fwioo.pl> napisał:

> No ale żeby je napisać chyba trzeba mieć informacje, jaki jest ich
> program obecnie?..

W sumie niekoniecznie - można takie rekomendacje przygotować bez
wiedzy o tym, co teraz robi CEO, z nadzieją, że to do osoby decyzyjnej
w CEO dotrze i ta osoba porówna rekomendację naszą z własnym programem
i sobie ew. wyciągnie wnioski :-) W sumie - mam nadzieję - jedna
organizacja nie powinna mieć monopolu na organizowanie tych szkoleń -
zdrowsza sytuacja by była, gdyby 2 czy 3 organizacje mogły w tym
zakresie z sobą konkurować, a rolą Ministerstwa w tym wszystkim
powinno być ustalenie jakiegoś minimum programowego dla takich
szkoleń. Stąd IMHO rekomendacje KOED powinny być skierowana do
wszystkich - niekoniecznie tylko do CEO.