[Koalicja-l] kolejny obiektywny tekst o e-podrecznikach :)

Marcin Polak marcin.j.polak w gmail.com
Pią, 16 Lis 2012, 09:10:48 CET

Wydawnictwo Klett ma taką strategię promocji - ich agencja kompiluje różne
wątki z wielu serwisów (dużo zapożyczają z Edunews.pl), dodają wypowiedzi
prezesa lub specjalistów Klett i puszczają w świat. Potem wiele osób myśli,
że to oryginalne przemyślenia ich prezesa :-) .Nie ma co na to zwracać
uwagi - starają się w ten sposób wybić na rynku polskim, na którym przecież
nie należą do czołówki wydawnictw, lecz raczej ogonów.
pozdrawiam

Marcin