[Koalicja-l] Szkolenia e-nauczyciel

Ewa Kedracka ewak w oeiizk.waw.pl
Pią, 16 Lis 2012, 06:14:36 CET

"Do diabła..."?

Otwarta edukacja to także otwarta dyskusja, prawda?
Jestem wdzięćzna Ali za jej wyjaśnienie, ale w niczym nie zmniejszyło to
mojego zaniepokojenia opiniami, jakie można usłyszeć czy przeczytać od
uczestników szkoleń, a to oni jednak są najważniejsi, to w ich rękach
spoczywa los zmiany.
Niepokoję się, bo właśnie BARDZO mi zależy, żeby z programu Cyfrowa Szkoła
wycisąć, ile się dla poprawy polskiej edukacji, wbrew rozlicznym
przeciwnościom (losu?). Zależy mi także na tym, aby nie ucierpiała dobra
opinia o CEO, a także - o centralnie organizowanych szkoleniach. Mamy (nie
tylko CEO) doświadczenia w tej mierze, prawda? Może warto z nich
korzystac?

Będę wdzięczna za informację, gdzie i w jaki sposób można poznać szczegóły
komponentu oraz wziąć udział w wymianie opinii na temat tego ważnego
przedsięwzięcia jakim są szkolenia nauczycieli w programie "Cyfrowa
Szkoła".
Chyba nie jest już "po ptokach"?...

Oby jednak anioł nad nami czuwał :)
Ewa K.