[Koalicja-l] Szkolenia e-nauczyciel

Jaroslaw Lipszyc jarek w wolnepodreczniki.pl
Śro, 14 Lis 2012, 11:42:29 CET

W dniu 12.11.2012 09:49, FWiOO Adam Jurkiewicz pisze:
> Ja też się dołączam - może w końcu ktoś z CEO by się tu odezwał?
[ciaaach]

Adamie, CEO dziala z nami od lat i jest BARDZO zaangazowane. To duza
instytucja o bardzo zroznicowanej dzialalnosci, ktora nieustannie szkoli
swoich pracownikow i systematycznie wdraza polityke otwartosci w
kolejnych programach. To co piszesz jest po prostu niesprawiedliwe.
Alicja Pacewicz poswiecila w zeszlym roku kilka miesiecy swojego czasu
pracy na przygotowanie zalozen programu Cyfrowa Szkola. CEO jest wlasnie
jedna z tych instytucji KOED ktore aktywnie pisze stanowiska,
wspolorganizuja wydarzenia. I tak dalej. Az mi glupio pisac o wszystkich
zaslugach CEO i wkladzie jaki maja w prace Koalicji, bo wydawalo mi sie
ze wszyscy to widza.

Poza wszystkim nie sadze by KOED byl wlasciwa platforma do dyskusji w
takim tonie. My tutaj wspolnie dzialamy na rzecz wspolnej sprawy. Kazdy
anagazuje sie na miare swoich mozliwosci. POmagamy sobie, a nie stawiamy
pod pregierzem.

Prowadzenie tak duzego programu szkoleniowego, na dodatek bedacego "pod
ostrzalem", to wielkie wyzwanie, takze komunikacyjnie. Dajmy sobie do
diabla prawo do popelniania bledow oraz do prowadzenia dzialan we
wlasnym stylu, w miare mozliwosci instytucji. Nie widzialem jeszcze
nigdy projektu przeprowadzonego "idealnie". Jestem pewien, ze CEO robi
wszystko co moze i czego nie moze by wszystko sie szczesliwie udalo.
Biorac pod uwage skale, innowacyjnosc i wymuszone przez MEN terminy
realizacji tego projektu te dzialania sa naprawde na krawedzi mozliwosci
realizacyjnych. Warto zwrocic na to uwage zanim rozpocznie sie krytyke w
takiej atmosferze.

Przepraszam za lekko emocjonalny ton, ale moim zdaniem po prostu na tej
liscie takie slowa nie powinny padac.

Lipszyc