[Koalicja-l] Propozycja podstawowych założeń funkcjonalnych i technologicznych dla e-podręczników

Grodecka Karolina karolinagrodecka w gmail.com
Pon, 12 Lis 2012, 16:37:02 CET

Ok. Ja na chwilę obecną wrzuciłam info o założeniach na bloga.
http://koed.org.pl/blog/2012/11/12/zalozenia-technologiczne-i-funkcjonalne-e-podrecznikow/
Pozdr