[Koalicja-l] Szkolenia e-nauczyciel

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 12 Lis 2012, 13:13:53 CET

W dniu 12 listopada 2012 12:40 użytkownik Michał 'rysiek' Woźniak
<rysiek w fwioo.pl> napisał:

> Adamie, nie tak ostro. Takie podgrzewanie atmosfery i nawoływanie do
> ostracyzmu nie jest potrzebne i nikomu nie służy.

> A to swoją drogą.

Wygląda na to, że CEO tu działa zgodnie ze swoją rutyną. Jak się
popatrzy na opisy innych kursów to one zawsze są mocno enigmatyczne, a
żeby zobaczyć ich dokładniejszy program trzeba wejść na platformę
e-learningową, która jest zamknięta na hasło i dostępna tylko dla
uczestników.

Doszukałem się tylko takiego opisu:

http://www.ceo.org.pl/pl/cyfrowaszkola/news/opis

Cóż, podręczniki może i będą otwarte, ale kursy, które wdrażają do
korzystania z nich już nie bardzo...