[Koalicja-l] Szkolenia e-nauczyciel

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Pon, 12 Lis 2012, 12:40:54 CET

Dnia poniedziałek, 12 listopada 2012 o 09:49:21 FWiOO Adam Jurkiewicz
napisał(a):

> Ja też się dołączam - może w końcu ktoś z CEO by się tu odezwał?
> A może CEO tylko na papierze jest członkiem KOED?
> A może, jęsli tylko na papierze, to trzeba przemyśleć głośne
> "wywalenie" CEO z szeregów KOED?

Adamie, nie tak ostro. Takie podgrzewanie atmosfery i nawoływanie do
ostracyzmu nie jest potrzebne i nikomu nie służy.

> Tych kilka moich przemyśleń mam nadzieję, że ruszy kogoś z CEO i w
> końcu czegoś konkretnego/sensownego się dowiemy.
>
> Inaczej nawet nie plotki będą puchły... tylko niewyobrażalna czarna
> dziura informacyjna ;-)

A to swoją drogą.

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania