[Koalicja-l] Szkolenia e-nauczyciel

FWiOO Adam Jurkiewicz adam.jurkiewicz w fwioo.pl
Pon, 12 Lis 2012, 09:49:21 CET

Dnia 2012-11-12, pon o godzinie 07:11 +0000, Ewa Kedracka pisze:

> Dołączam się do prosby skierowanej do CEO o przedstawienie podstawowych
> informacji o prowadzonych szkoleniach. Inaczej plotki będą puchły w
> zastraszającym tempie!
> A chyba zależy nam wszystkim na powodzeniu tego projektu (nawet jeśli
> został niedoskonale przygotowany), prawda?

Ja też się dołączam - może w końcu ktoś z CEO by się tu odezwał?
A może CEO tylko na papierze jest członkiem KOED?
A może, jęsli tylko na papierze, to trzeba przemyśleć głośne "wywalenie"
CEO z szeregów KOED?

Tych kilka moich przemyśleń mam nadzieję, że ruszy kogoś z CEO i w końcu
czegoś konkretnego/sensownego się dowiemy.

Inaczej nawet nie plotki będą puchły... tylko niewyobrażalna czarna
dziura informacyjna ;-)

--
Adam Jurkiewicz
Wolontariusz Fundacji Wolnego i Otwartego Oprogramowania