[Koalicja-l] Szkolenia e-nauczyciel

Ewa Kedracka ewak w oeiizk.waw.pl
Pon, 12 Lis 2012, 08:11:42 CET

Oto maleńki fragmencik głosów uczestników szkoleń:
***
"Z relacji uczestnika kursów dla "mentorów/moderatorów":
"...[***] "szkoli"swoich trenerow/mentorow itp bo tylko to ma opracowane.
nie mają żadnej wizji czego potrzeba nauczycielom cyfrowej."

- "A ja się zapytam tak trochę retorycznie... pewnie tylko Microsoft
Windows i Microsoft Office królują?"

- "Ha ha ha ha... gdyby tak było chociaż w połowie byłoby super... kartki,
długopisiki i flipchart"
***

Dołączam się do prosby skierowanej do CEO o przedstawienie podstawowych
informacji o prowadzonych szkoleniach. Inaczej plotki będą puchły w
zastraszającym tempie!
A chyba zależy nam wszystkim na powodzeniu tego projektu (nawet jeśli
został niedoskonale przygotowany), prawda?

Pozdrawiam
Ewa K.