[Koalicja-l] Wolne licencje w programie MKiDN i MSZ

Pon, 5 Lis 2012, 11:17:27 CET

a w tym specyficznym programie wydaje mi się, że po przejęciu konkursu od
Senatu jego realizacja wpadła do zespołu który robi program Polska Pomoc w
całości na CC BY również.

Kamil Śliwowski
http://www.problematyka.org/
kom. 530 739 359 skype: kasliwowski