[Koalicja-l] Wolne licencje w programie MKiDN i MSZ

Nie, 4 Lis 2012, 11:03:24 CET

W regulaminie konkursu MSZ
Konkurs na realizację zadania publicznego "Współpraca z Polonią i
Polakami za granicą w 2013 r."

jest tez zapis o publikowaniu otwartym:

Oferenci, którzy otrzymają dofinansowanie projektu będą zobowiązani do
udostępnienia wyników projektu, mających cechy utworu na zasadach
licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska, aby
licencjonowany utwór mógł być kopiowany, rozpowszechniany, odtwarzany
i wykonywany, a także aby można było tworzyć utwory zależne.

Nie wiem, jak to sie dostalo do konkursu MSZ, ale jest o to jest
bardzo wazne, gdzies te nasze glosy docieraja jednak, choc czasem nie
wiadomo, jakimi drogami.

Karola zrob z obu tych rzeczy komuniakt i daj to na strone KOED, to wazne