[Koalicja-l] MKiDN rozpoczęło kolejne, drugie konsultacje na temat projektu dyrektywy w sprawie utworów osieroconych (do 15 kwietnia)

Jaroslaw Lipszyc jarek w wolnepodreczniki.pl
Pon, 26 Mar 2012, 23:35:19 CEST

Jak dla mnie to jest calkowita porazka: dyrektywa nie obejmuje
wykorzystania utworow osieroconych przez osoby, firmy i instytucje spoza
listy. W ten sposob mozna pokazac ze "cos sie robi", ale nie rozwiazuje
to zadnego problemu.

Lipszyc