[Koalicja-l] List do NINA

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Pią, 16 Mar 2012, 12:34:50 CET

zgadzam sie, ze powtarzanie wzmacnia postulaty, mysle ze nie zaszkodzi
skroconej wersji dodatkowych postulatow dodac do stanowiska -
jednoczesnie KOED powinien miec jasny przekaz, skupiony na naszej misji.
proste rozwiazanie jest takie - dowolna organizacja moze samodzielnie
przekopiowac stanowisko FNP i je wyslac, dla wzmocnienia przekazu.

(zawsze mam w takich sytuacjach zagwostke, czy wystarcza jedno
stanowisko KOED, czy lepiej, zeby poszlo tez wiecej osobnych stanowisk
tych samych organizacji)

Alek