[Koalicja-l] NInA

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Wto, 13 Mar 2012, 13:16:00 CET

napisałem do NINA, uwagi można zgłaszać do końca tygodnia.

bardzo mi zależy nad merytoryczną dyskusją nad kształtem stanowiska,
uważam, że być może oprócz "programu maksimum", który jest dla nas jasny
należy zaproponować wersję pragmatyczną, idącą w dobrym kierunku. to
wymaga dyskusji. czy ktoś z Was jest zainteresowany przedyskutowaniem
sprawy (np. w węższym gronie, poza listą?)

pozdrowienia,

Alek