[Koalicja-l] Wydawcy straszą - cd.

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Wto, 26 Cze 2012, 11:24:03 CEST

Witajcie, wypowiedź p. Stańdo o CD-ROM jest dość kuriozalna. Ale
pamiętajcie, że jego POlitechnika jest partnerem merytorycznym - za
technologię ostatecznie odpowiada kto inny.

Po konferencji w Paryżu, gdzie mieliśmy okazję poznać się z jednym z
pracowników ORE zaangażowanym w program, proponuję zamiast napierać na
ORE próbować z nim współpracować :) myślę, żę jest szansa, żeby się udało

pozdrowienia,

Alek