[Koalicja-l] Wydawcy straszą - cd.

Alicja Pacewicz A.Pacewicz w ceo.org.pl
Pon, 25 Cze 2012, 13:49:16 CEST

Świetnie. Spotkanie ma pomóc KOED określić, jakie mamy oczekiwania wobec e-podręczników i jak mogą one/powinny wyglądać.
Chcielibyśmy się przyjrzeć różnym wzorom zagranicznym i krajowym, tak żeby móc wspierać program i monitorować jego rozwój, zwłaszcza na początku pracy ORE z partnerami.
Czekamy na kolejne zgłoszenia chętnych do naradzenia się w tej sprawie.
Proponuję wtorek albo środę w przyszłym tygodniu, może być od 11.00 w górę. Miejsce - Centrum Edukacji Obywatelskiej, Noakowskiego 10.

Alicja Pacewicz
Dyrektor ds. programów i wydawnictw

Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
ul. Noakowskiego 10
00-666 Warszawa
tel. 22 8758540
alicja.pacewicz w ceo.org.pl

From: Borys Kozielski [mailto:boryskozielski w wikiradio.org]
Sent: Monday, June 25, 2012 1:24 PM
To: Alicja Pacewicz
Subject: Re: [Koalicja-l] Wydawcy straszą - cd.

Witam!
Bardzo proszę o rozszerzenie informacji o spotkaniu  "w sprawie e-p:" Jestem na liście dopiero od dziś i nie jestem w temacie.
Pozdrawiam
Borys Kozielski
wikiradio.org<http://wikiradio.org>
602218851
W dniu 25 czerwca 2012 10:59 użytkownik Alicja Pacewicz <A.Pacewicz w ceo.org.pl<mailto:A.Pacewicz w ceo.org.pl>> napisał:
Ponawiam zaproszenie na spotkanie w sprawie e-p: ponieważ dziś się już nie spotkamy, proponuję przyszły tydzień. Proszę chętnych o sygnał.

Alicja Pacewicz

Wysłane z iPhone'a