[Koalicja-l] Wydawcy straszą - cd.

Alicja Pacewicz A.Pacewicz w ceo.org.pl
Pon, 25 Cze 2012, 12:11:23 CEST

Super, czekamy na następnych chętnych do wymyślenia, jak to powinno wyglądać.

Alicja Pacewicz
Dyrektor ds. programów i wydawnictw

Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
ul. Noakowskiego 10
00-666 Warszawa
tel. 22 8758540
alicja.pacewicz w ceo.org.pl

From: koalicja-l-bounces w koed.org.pl [mailto:koalicja-l-bounces w koed.org.pl] On Behalf Of Marcin Polak
Sent: Monday, June 25, 2012 11:15 AM
To: Lista Koalicji Otwartej Edukacji KOED
Subject: Re: [Koalicja-l] Wydawcy straszą - cd.

Ja jestem chętny na spotkanie o eP - i postaram się nie być "kasandryczny" Alicjo ;-)

proponuję wtorek next week 3.07 - godzina dowolna

M.
W dniu 25 czerwca 2012 10:59 użytkownik Alicja Pacewicz <A.Pacewicz w ceo.org.pl<mailto:A.Pacewicz w ceo.org.pl>> napisał:
Ponawiam zaproszenie na spotkanie w sprawie e-p: ponieważ dziś się już nie spotkamy, proponuję przyszły tydzień. Proszę chętnych o sygnał.

Alicja Pacewicz

Wysłane z iPhone'a