[Koalicja-l] Wydawcy straszą - cd.

FWiOO Adam Jurkiewicz adam.jurkiewicz w fwioo.pl
Pon, 25 Cze 2012, 09:55:58 CEST

Dnia 2012-06-25, pon o godzinie 09:44 +0200, ewak w oeiizk.waw.pl pisze:
> http://wyborcza.pl/1,75248,12006450,Wydawcy_papierowi__darmowy_e_podrecznik_z_ukrytym.html

No cóż, wydawcy po prostu bronią swojego status quo, ja na ich miejscu
robiłbym to samo.

Mnie niepokoi, że jak będą CD_ROMy  w multimedialnej oprawie, to
śmierdzi mi to w najlepszym przypadku Flashem...

Ale cóż, przecież wszyscy mają Windows...

Ostatnio byłem w szkole w Łodzi (nie powiem w jakiej) i usłyszałem, że
mają 2 (dwie) tablice multimedialne, z których wcale nie korzystają, bo
panie nauczycielki :
1sza - boi się dotknąć
2ga - nie ma działającej tablicy, bo laptop, który był z tablicą, miał
awarię systemu Windows :-), i nauczyciel informatyki potrafił
zreinstalować Windows, ale już oprogramowania do tablicy nie
zainstalował, bo nikt mu nie powiedział. A że mu nikt za dodatkową pracę
nie płaci, to i nic nie robi.

O takich rzeczach trzeba rozmawiać....
--
Adam Jurkiewicz
Wolontariusz Fundacji Wolnego i Otwartego Oprogramowania