[Koalicja-l] Normy chronione prawem autorskim?

jsbien w mimuw.edu.pl jsbien w mimuw.edu.pl
Wto, 12 Cze 2012, 21:52:21 CEST

> JZ: jak to jest możliwe? Przecież Unię Europejską powołano traktatem z
> Maastricht w roku 1994.
> Jacek

Faktycznie wkleiłem datę nie tej ustawy :-( Chodziło mi o ustawę z
12.09.2002.

Normy europejskie i międzynarodowe (ISO/IEC itp.) też są chronione prawem
autorskim, więc polskie nie są wyjątkiem.

Pozdrawiam

JSB