[Koalicja-l] dofinansowywanie kupna podręczników przez MEN

Jaroslaw Lipszyc jarek w wolnepodreczniki.pl
Wto, 12 Cze 2012, 21:03:09 CEST

A takie podliczenie nie powinno byc trudne szczegolnie. Wyniki konkursow
sa dostepne. Ktos moze sie tego podjac? To akurat nadaje sie na osobnego
press-release'a.

Lipszyc