[Koalicja-l] [Fwd: blog]

ewak w oeiizk.waw.pl ewak w oeiizk.waw.pl
Pon, 11 Cze 2012, 11:56:17 CEST

------------------------- Wiadomość oryginalna -------------------------
Temat: blog
Od:    Witold Kołodziejczyk <witold.kolo w gmail.com>
Data:  11 Czerwca 2012, 11:49 am, Pn
Do:    maciej.maciolek w eid.edu.pl
Kopia: Ewa Kędracka <ewak w oeiizk.waw.pl>

Szanowny Panie Redaktorze,
ponieważ nie podają Państwo źródła mojego tekstu (blog, który prowadzę od
2008 roku), proszę o jego usunięcie ze strony Edukacja Internet i Dialog.
Od dwóch lat Edukacja i Dialog jako miesięcznik wycofało współpracę z
Państwa portalem. Portal Edukacja Internet Dialog jest błędnie utożsamiany
z miesięćznikem Edukacja i Dialog.

Panie Redaktorze, dziś przeczytałem również na stronie Faceboola, że
tekst" Test nie może więcej niż zaplanowano" red. Pacewicza (zastępcy
naczelnego Gazety Wyborczej) został zamieszczony pod Pana nazwiskiem bez
podania autora,  pojawiło się jedynie źródło Gazeta Wyborcza . W tej sposóļ
narusza się prawa autorskie.
Mam nadzieję, że błędy wynikają jedynie z niedbałości, a nie chęci
zawłaszczenia treści, których nie jest właścicielem portal Edukacja
Internet Dialog.

--
Witold Kołodziejczyk
http://edukacjaprzyszlosci.blogspot.com